1403-07-13 12:42
50
0
91621
امام جمعه گرگان:

بشارت رهبری در پیروزی جبهه مقاومت قطعی است

امام جمعه گرگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر گفت: بشارت مقام معظم رهبری در پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار کرد: رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت بر حماس، حزب‌الله و جبهه مقاومت پیروز نمی‌شوند، جبهه باطل از بین رفتنی و جبهه حق همیشه پیروز است.

وی با اشاره به اینکه امروز چشم جهان به نماز جمعه تهران دوخته شده بود، افزود: صلابت و سخنان امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه اتحاد و همدلی رمز پیروزی است، افزود: با شهادت رهبران جبهه مقاومت این مسیر پرافتخار متوقف نخواهد شد، خون شهدا زمان پیروزی جبهه حق را سرعت می‌دهد.

نورمفیدی با بیان اینکه ابهت پوشالی استکبار جهانی فروپاشیده است، تصریح کرد: امام راحل با نهضتی که به وجود آورد نشان داد انقلاب اسلامی بر پایه توحید بنا شده است و هیچ‌گاه زیر بار زورگویی و ظلم نمی‌رود.

وی با اشاره به اینکه مکتب مقاومت تا حذف غده سرطانی از جهان ادامه دارد، گفت: رژیم صهیونیستی دست و پا می‌زند تا خودش را از این وضعیتی که گرفتارش شده نجات دهد اما معادلات جهانی به ضرر آن‌ها تمام می‌شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمعه نصر گفت: بشارت مقام معظم رهبری در پیروزی جبهه مقاومت و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

نورمفیدی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از تلاش‌های حافظان امنیت قدردانی کرد و افزود: باید قدردان پلیس مقتدر باشیم کسانی که برای حفظ آرامش مردم و امنیت جامعه همیشه در تلاش هستند.   

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.